image
image

Horní menu

Fulltextové vyhledávání

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
29 30 1 2 3 4 5
Císařské odpoledne na zámku v Kuníně
6
Císařské odpoledne na zámku v Kuníně
7
Císařské odpoledne na zámku v Kuníně
8
Císařské odpoledne na zámku v Kuníně
9
Císařské odpoledne na zámku v Kuníně
10
Císařské odpoledne na zámku v Kuníně
11
Císařské odpoledne na zámku v Kuníně
12
Císařské odpoledne na zámku v Kuníně
13
Císařské odpoledne na zámku v Kuníně
14
Císařské odpoledne na zámku v Kuníně
15
Císařské odpoledne na zámku v Kuníně
16
Císařské odpoledne na zámku v Kuníně
17
Císařské odpoledne na zámku v Kuníně
18
Císařské odpoledne na zámku v Kuníně
19
Císařské odpoledne na zámku v Kuníně
20
Císařské odpoledne na zámku v Kuníně
21
Císařské odpoledne na zámku v Kuníně
22
Císařské odpoledne na zámku v Kuníně
23
Císařské odpoledne na zámku v Kuníně
Pěšky nebo na kole dopravím se ke škole
24
Císařské odpoledne na zámku v Kuníně
25
Divadelní představení TAJEMSTVÍ STARÉ BAMBITKY
Císařské odpoledne na zámku v Kuníně
26
Císařské odpoledne na zámku v Kuníně
27
Císařské odpoledne na zámku v Kuníně
Pozvánka na 12. zasedání Zastupitelstva obce Jindřichov
28
Císařské odpoledne na zámku v Kuníně
Odstávka dodávky elektrické energie 28. května 2024
29
Císařské odpoledne na zámku v Kuníně
30
Koncert žáků ZUŠ
Císařské odpoledne na zámku v Kuníně
31
Císařské odpoledne na zámku v Kuníně
1
Císařské odpoledne na zámku v Kuníně
Kontroly a čištění komínů
Zahradní slavnost 1. června 2024
2
Výstava obrazů Zdeňka Kurečky
Císařské odpoledne na zámku v Kuníně
Drobečková navigace

Úvod > Obecní úřad > Poskytování informací, příjem podání

Poskytování informací, příjem podání

Žádosti o informace

Příjem žádostí a dalších podání

Opravné prostředky

Sazebník úhrad za poskytování informací

Formuláře

Žádosti o informace

  1. Osobní podání: na Obecním úřadě v úředních dnech a hodinách:

    Pondělí: 07:30 - 11:30,13:00 - 17:00

    Středa: 07:30 - 11:30,13:00 - 16:00

    Čtvrtek: 07:30 - 11:30,13:00 - 15:00

  2. Telefonické podání: +420 554 641 744
  3. Není-li žadateli na ústně (osobně či telefonicky) podanou žádost informace poskytnuta anebo nepovažuje-li žadatel informaci takto poskytnutou za dostačující, je třeba podat žádost písemně
  4. Formulář písemné žádosti naleznete níže na stránce a můžete jej doručit elektronicky na adresu podatelna@obecjindrichov.cz, elektronickou podatelnou, nebo poštou na adresu Obecní úřad, Jindřichov čp. 58, 793 83 Jindřichov

Ze žádosti by měly být patrné tyto informace o žadateli:

jméno, příjmení, datum narození, adresa místa trvalého pobytu.

Neobsahuje-li žádost tyto údaje a zároveň jsou údaje potřeba k vyřízení žádosti o informaci, žádost se poté odloží a do sedmi dnů se žadateli zašle výzva k doplnění informací.

Příjem žádostí a způsob podání

Osobní podání: na Obecním úřadě v Jindřichov čp. 58, 793 83 Jindřichov úředních dnech a hodinách:

Pondělí: 07:30 - 11:30, 13:00 - 17:00

Středa: 07:30 - 11:30, 13:00 - 16:00

Čtvrtek: 07:30 - 11:30, 13:00 - 15:00

Telefonické podání: +420 554 641 744
Poštou na adresu Obecní úřad, Jindřichov čp. 58, 793 83 Jindřichov
Elektronicky na e-mail: podatelna@obecjindrichov.cz (v žádosti nemusí být aplikován elektronický podpis)
Elektronicky datovou schránkou: 79dbds5
Elektronickou podatelnou

V případě, že je žádost podána písemně (včetně žádosti podané elektronickou poštou nebo faxem), musí splňovat minimálně tyto náležitosti:

  • Komu je žádost určena,
  • Jaká konkrétní informace je požadována,
  • Kdo žádost podává.

Ostatní žádosti a podání se přijímají rovněž na obecním úřadě v úředních hodinách.

Lhůty pro vyřízení žádosti

Poskytnutí požadované informace od přijetí podání nebo upřesnění žádosti
- do 15 dní s možností prodloužení na 25 dnů. Prodloužení lhůty je možné pouze ze závažných důvodů s tím, že žadatel je o prodloužení lhůty informován (§ 14 odst. 5, § 20 odst. 3 zákona).

Nevztahují-li se požadované informace k působnosti obecního úřadu či obce jako právnické osoby, žádost je odložena a tato skutečnost žadateli sdělena (§ 14 odst. 3 písm. b) zákona) - do 3 dnů od odložení.

Je-li žádost nesrozumitelná nebo formulovaná příliš obecně, je žadatel vyzván k jejímu upřesnění (§ 14 odst. 3 písm. a) zákona) - do 7 dnů od podání.

Podání odvolání žadatelem po obdržení rozhodnutí o odmítnutí informace nebo po marném uplynutí lhůty pro vyřízení žádosti (§ 16, odst. 2 zákona) - do 15 dnů.

Rozhodnutí odvolacího orgánu od předložení odvolání povinným subjektem - do 15 dnů.

Upřesnění nesrozumitelné nebo obecně formulované žádosti na výzvu obecního úřadu (§ 14, odst. 3, písm.a zákona) - do 30 dnů od doručení výzvy.

Příjem a vyřízení odvolání

Způsob odvolání a jeho obsah:

  • Osobně na Obecním úřadě
  • Poštou na adresu Obecní úřad, Jindřichov čp. 58, 793 83 Jindřichov
  • Formulář pro odvolání proti rozhodnutí o poskytnutí informace
  • Odvolání musí obsahovat popis žádosti o podání informace, které nebylo vyhověno, datum a místo podání, odůvodnění odvolání, podpis a bydliště žadatele.

O odvolání rozhoduje:

  • Obecní zastupitelstvo - jedná-li se o informace spadající do samostatné působnosti obce,
  • V případě, že obecní zastupitelstvo není schopno zcela vyhovět, poskytuje toto odvolání ve lhůtě 15ti dnů k nadřízenému orgánu (krajský úřad)
  • Krajský úřad - jde-li o informaci spadající do přenesené působnosti.

O odvolání je nutné rozhodnout do 15 dnů od předložení rozhodujícímu subjektu. Pokud rozhodující subjekt v uvedené lhůtě o odvolání nerozhodl, má se za to, že vydal rozhodnutí, kterým se odvolání zamítá a napadené rozhodnutí potvrdil. Rozhodnutí o odmítnutí žádosti o poskytnutí informace je přezkoumatelné soudem.

Sazebník úhrad za poskytování informací

Příloha č. 5 Sazebník úhrad za poskytování informací + Změna přílohy č. 5 Sazebníku úhrad pro poskytování informací

 

Formuláře